torsdag 7. april 2011

Godtebutikken.net hacket

Rumors on the intranets skal ha de til at Erik har hisset på seg kundene sine etter han publiserte navn på noen av dem.. Så noen har tatt det på seg og gi Erik en advarings om at han ikke skal drive med noe publiserings av navn på kundene sine.

Dog, nå som han har gjort dette og skutt seg relativt hardt i foten, så kommer nok salget på godtebutikken.net til å synke betraktelig.

Erik: Du har brutt en gylden regel. Navnet på kundene dine skal holdes konfidensielt. Så det er på tide å få litt skjerpings innabords.

14 kommentarer:

  1. Det var meg som hacket godtebutikken. La meg presisere at jeg ikke er en kunde, men synes synd på kundene som må gjennom dette - ettersom Erik lovte å holde navnene skjult\sensurert.

    Erik burde skille mellom sitt privatliv og butikkliv.

    SvarSlett
  2. Jeg sier heller ikke at du er kunde, jeg presiserer at noen hacket butikken hans.

    SvarSlett
  3. Det blir rolleblanding, mener jeg, hvis Erik skal opptre både som butikksjef og privatperson på en gang.

    Så det håper jeg han slutter med.

    Så sånn er det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi vår se.

    Vi vår se.

    SvarSlett
  4. Nå harn ikke blogga på snart et døgn. Jæ er uroa, ass.

    SvarSlett
  5. Ett innlegg på 24 timer må være bortimot bunnrekord. For å si som Erik:

    Hm

    Det var veldig spesielt

    Men vi får se hva som skjer

    SvarSlett
  6. Ja, nå begynner jeg virkelig å lure. Han har ikke gjort noe forsøk på å rette opp nettbutikken, eller skrevet blogg. Han kan jo ikke være på arbeidskontoret hele dagen heller. Kanskje var det veldig langt til det andre postkontoret?

    SvarSlett
  7. Moralen i denne historien er vel uansett:
    Ikke ta i mot godteri fra skumle menn.

    SvarSlett
  8. Noe plott fra djeveldyrkern muligens? Kanskje Erik har blitt kidnappet, og ofret til mørkets herre, eller enda verre: Blitt tullet FÆLT med.

    SvarSlett
  9. Erik ga livstegn fra seg ved å laste opp noen bilder til Flickr-kontoen sin i går kveld, som han garantert skulle legge ut på bloggen, men så har kanskje nettet vært føkka siden da.

    Som Aristoteles sa da han invaderte Hammerfest:

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    SvarSlett
  10. Kanskje pcen hans tuller med ham, ved å ikke starte, som en slags 'protest', eller noe? Hvem vet, men vi får se hva som skjer.

    SvarSlett
  11. Jeg vil ha den posteren i høy oppløsning, PLEASE PROVIDE UMIDDELBART! Dump den på bildr.no eller noe sånt.

    PS50: BARE NOE JEG KOM PÅ

    SvarSlett
  12. Posteren ligger i denne tråden: http://www.spillegal.no/threads/its-a-brave-new-world-erik-ribsskog.16696/

    SvarSlett